Menu
Sluiten

De Oude Schakelaar

Als je het aan Erik van De Oude Schakelaar vraagt, zijn schakelaars in oude stijl echt een sieraad. Vanuit passie voor oude huizen en een gebrek aan bakeliet schakelmateriaal aanbod is de webshop ontstaan.

De Oude Schakelaar
Onweerstaanbare navigatie

Onweerstaanbare navigatie

Het menu op een webshop is vaak niet spannend te noemen. Toch is het een bepalend onderdeel in de online zoektocht van klanten. En dus ontwierpen we voor De Oude Schakelaar een opvallend en sfeervol menu met daarin veel afbeeldingen verwerkt. Zo worden bezoekers écht uitgenodigd om verder te zoeken en door te klikken.
Dedicated inspiratiepagina

Dedicated inspiratiepagina

Hoe kun je bezoekers beter inspireren dan met een dedicated inspiratiepagina? Juist, niet dus, dat dachten wij ook. Door allerlei productfoto’s en producten in verschillende settingen te tonen, krijgen bezoekers alvast een goed beeld. Doordat ze hierdoor geïnspireerd raken én waarschijnlijk al een voorkeur ontwikkelen voor een specifieke schakelaar, wordt daadwerkelijk bestellen een stuk eenvoudiger.
Succesvol cross-sellen

Succesvol cross-sellen

Als je extra producten wilt verkopen aan een klant, dan wil je dat dit makkelijk verloopt. We hebben dit gerealiseerd door klanten met één druk op de knop meer producten te laten toevoegen aan hun bestelling. Zo wordt cross-selling nog succesvoller en boost je jouw omzet. Kleine moeite, veel profijt.
De Oude Schakelaar
Doorvertaling huisstijl

Doorvertaling huisstijl

Op de categoriepagina’s van De Oude Schakelaar hebben we verschillende design optimalisaties doorgevoerd. Zo hebben we de huisstijl volledig door vertaald naar deze pagina en zijn de teksten herschreven zodat deze meer inspireren. Om vervolgens ook een mooie brug te maken naar het assortiment, hebben de afbeeldingen een professionaliseringsslag gekregen.
USP’s uitgelicht

USP’s uitgelicht

Unique selling points moeten zowel informerend als overtuigend zijn en dus hebben we deze punten eens onder de loep genomen. Conclusie? De USP’s waren toe aan een betere visuele ondersteuning. We hebben gekozen voor nieuwe iconen die indien gewenst in de toekomst eenvoudig te verwisselen zijn doordat ze zijn geselecteerd uit een grotere collectie iconen in dezelfde stijl.
Flexibele banner

Flexibele banner

Om producten uit te lichten hebben we een banner ontworpen die tussen het productoverzicht te zien is. Deze banner kan bijvoorbeeld een actuele actie of bijzonder product uitlichten, of dienen ter inspiratie door bijvoorbeeld een mooie sfeerfoto te tonen.
Andere cases
Bekijk alles
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.